Thursday, October 17, 2019

Sketch-N-Scrap#186

もう一つスケッチチャレンジ、連投です^^

Sketch-N-Scrap 186 で作りました

-RECITAL'18-


バイマンの残っている端切れに
ベースのPPとタイトルのアルファステッカーを足して作りました

もはやどの辺がスケッチに忠実なのかすらわからなくなってるけど笑
写真がたくさん入ったスケッチないかなーーと探してたら見つけたのがSNSだったので
元ネタは確かにこれなのです(^-^;

写真多めなのでエンベリはあまり使わずすっきり見れる様にしました
白木目をベースにしたからか、写真に色がいっぱい入っているけど
すごく見やすいレイアウトになりました♪



写真は昨年の保育園生活発表会のダイジェスト
今までの発表会やうんどう会で全く何もやってくれなかった次男が
合唱も合奏も劇も笑顔でばっちりやってくれて、
やっぱり3~5歳児のクラスにあがると違うのねと感心しました^^
娘は最高学年の責任からか劇のセリフもたくさんあるからなのか
今までになく緊張した面持ちでしたが、こちらもばっちりでした☆

ではまた!

4 comments:

Deanna said...

How sweet this is and wonderful work with the sketch! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

Lori said...

This layout is fantastic! I love all of the paper tearing and awesome job on the sketch! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Chris C said...

Fantastic take on the sketch especially with the torn edges Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

Sharon Fontenot said...

Such cute embellishments. Especially the flower and butterfly. Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/