Sunday, July 11, 2021

Sketch-N-Scrap#228

こんにちは^^

sketch-N-scrap のスケッチで夏レイアウトを作りました🎵
スケッチは90度回転させました^^

SNS#228


【smile everyday】

MintayのMARINAシリーズ
シルエットカットしたらそれだけでもう出来上がるので楽ちん🎵
でも裏も表も使いたくてどうしよ~って悩んだり…あるあるですよね😆
ちなみに今回ベースに使った綺麗なブルーの木目の裏がカットアウト用PPになっていて…
何度もひっくり返しては悩みましたww

エンベリは夏らしい素材やブルー系の色のものを探しまわって
久しぶりにスタンプも使ってみました
スタンプも可愛いと思って買って満足してしまうので…もっと使ってあげないと😅

今年の夏はどこかにおでかけしたいなぁ…
と思うけれど宿はもうどこもいっぱいでした💦
みんな早いなぁ😂
今年もおうちプール三昧かな
😂

ではでは!

3 comments:

Tammy Folk said...

What a great take on the sketch, and an absolutely beautiful layout! I love that you turned the sketch to make it fit your needs! Thanks for playing along with us this month at Sketch N Scrap!

Lisa in Texas said...

This is beautiful! I love how you rotated the sketch!! That lighthouse is just gorgeous!! Thanks for joining us at Sketch n Scrap!

Chris C said...

Love how you rotated the sketch and your beautiful clusters. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.