Monday, July 20, 2020

Sketch-N-Scrap #204

こんにちは☆
長く続いた雨も終わり、ようやく晴れ間が見えてきましたね^^
洗濯物が干せる…布団が干せる…干しまくりです笑
そして、作ってきた作品たちもようやく写真が撮れる!
ということで
Sketch-N-Scrap #204 で作りました

#204

【LOVE】

最近全く作ってなかった実家へのプレゼント用に作りました
(そろそろ飾っているものを更新したいと催促されたww)
CartaBellaのhomeシリーズを使っています



写真昨年2019年のお正月
この年からお年玉を宝探し方式にしまして
年齢の違う孫たちに合わせて難易度も変えて、隠す方も必死よ笑
ちなみに今年もやりましたが、子どもの記憶力ってすごいのね
去年はここにあったやんなー!とか言いながら探してて
来年はそろそろ隠す場所がありません(*^▽^*)

もう一つ作りました。よかったら次も見て下さいね♪

6 comments:

Deanna said...

Awesome work with the sketch! I love the splatters and sprinkling! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

Lisa said...

So pretty! Love your banner! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

StacyLee said...

I love these papers and colors & awesome job with the sketch!Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Lori said...

This layout is so pretty! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Tammy Folk said...

Absolutely beautiful layout! Love the splatters and colors on this!!! Great take on the sketch! Thanks for playing along at Sketch N Scrap this month!

Tina Campbell said...

Lovely layout :) I like your take on the sketch Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! Tina-DT