Monday, July 20, 2020

Sketch-N-Scrap#205

本日連投です!
引き続きSketch-N-Scrapで、今度は#205 で作りました

#205

【MY HERO】

中学校の体育祭の写真で
少年たちのスポーツ写真ってほんまムズイ!
と思うわけですが、先月のホームクラスで
CocoaVanillaは万能ってことに気づいたので( ̄ー ̄)ニヤリ
今回も家にあった在庫からいろいろ引っ張り出して合わせてみた
………ほら、いけるやんかーーー!!笑
あ、シルエットカットしている花柄は違うメーカーです
どこやったかな?サマスタ…P13…
多分、最近爆裂人気のそのあたりのメーカーですww

ギアはもとはウッドですがメタルっぽく着色しています
 タイトルを赤にしたので、エンベリのところにもちょこちょこ赤を入れて


今回選んだ写真は難易度高かったなー
どうしても残したかったから頑張ったけど
次は厳しいかな…またCocoaVanillaサマかな笑

ではではご覧頂きありがとうございました☆

5 comments:

Deanna said...

Love that pretty floral paper along with the gears. Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

Lisa said...

This is beautiful! Love the gears! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

Lori said...

This layout is gorgeous! Love the colors you have used. Thanks for sharing with us at Sketch N Scrap!

Tammy Folk said...

Absolutely stunning masculine layout!! Great take on the sketch! Thanks for playing along at Sketch N Scrap this month!

Chris C said...

Gorgeous - love the gears!! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.