Sunday, June 23, 2019

マンキツ大感謝祭 DAY1 × sketch-N-scrap#178

こんにちは☆
インスタにアップしてすっかり終わった気分でおりました💦
下書きして保存したままだった( ゚Д゚)
というわけで今更ですが先日のマンキツ大感謝祭の投稿をば^^
------------------
令和最初のマンキツ大感謝祭が始まりましたー!!
たくさん参加できる様に作り溜めておりました( *´艸`)

それでは1日目のレイアウトです☆


sketch-N-scrap#178 で作りました。




-together-

casket* BimonthlyKit



バイマンスリーキットに入っていたダイカットと
PPからシルエットカットしたパーツをメインに飾っています。
余白が寂しかったのでミストを滴らしました。
メンズ写真なので色は黒をチョイス





写真は昨年
娘がお泊り保育でいなかった日の朝。
姉がいない寂しさを兄で紛らわす次男です(笑)
それにしてもこの朝はすっごい静か~~で!
女の子が一人いるといないとではこんなに違うんやなと思いました(^^♪
ずっといないと寂しいけれど
この日はなんだか男の子ってかわいい(⋈◍>◡<◍)。✧♡
としみじみ思った朝だったのでしたww

それではまた明日。

5 comments:

Chris C said...

Absolutely gorgeous!!! Love the flourishes and details. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

Sura said...

Beautiful layout! Love all details. Thanks for joining us at Sketch N Scrap.
Surama

Lori said...

This layout is gorgeous! I love every single thing about it! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Sharon Fontenot said...

Your layout has turned out beautifully. Such lovely choices of fun little bits. Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

Lisa said...

Such a beautiful layout! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!